Darbo aprašymas
- finansų valdymo ir kontrolės strategijos kūrimas ir įgyvendinimas;
- finansinės veiklos monitoringas ir optimizavimas;
- valdymo rodiklių analizė;
- pinigų srautų valdymas;
- verslo sprendimų analizė ir finansinis pagrindimas;
- biudžetų rengimas, sekimas ir kontrolė;
- finansavimo užtikrinimas (modeliavimas, susitarimai, stebėjimas);
- pirkimų procesų organizavimas kontrolė;
- investicinių projektų finansų modeliavimas;
- dalyvavimas sandoriuose.
Reikalavimai
- ne trumpesnė nei 5 metų darbo patirtis finansų valdymo srityje (didelis privalumas NT, statybų srityje);
- puikios teorinės ir praktinės žinios apskaitos ir finansų srityse;
- labai geros anglų kalbos žinios;
- analitinis mąstymas, gebėjimas dirbti dinamiškoje aplinkoje;
- orientacija į rezultatą, vertės kūrimą;
- atsakingumas, iniciatyvumas, derybų vedimo įgūdžiai.
Įmonė siūlo
- Atsakingas pareigas ir perspektyvų bei dinamišką darbą;
- Darbą profesionalų komandoje;
- Galimybę mokytis, tobulėti ir dalyvauti projektų įgyvendinime.