Taisytinų prekių savalaikis gedimų vertinimas, sprendimų priėmimas, prekių apžiūra/rūšiavimas;
Bendravimas su servisais, tiekėjais;
Prekių siuntimas į servisus, grįžusių siuntų administravimas;
Informacijos kitiems padaliniams teikimas;
Duomenų į įvairias kompanijos apskaitos sistemas suvedimas.
Reikalavimai
Inžinerinis mąstymas, komunikabilumas, atsakingumas ir kruopštumas;
Domėjimasis technologijomis, elektronikos, IT, telefonijos ir kt. naujienomis;
Patirtis garantinio aptarnavimo, logistikos srityse būtų vertinamas kaip pagrindinis privalumas;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Anglų kalbos žinios. Rusų ir/ar lenkų kalbos žinios (privalumas).
Įmonė siūlo
Įvedimo programą (metodinė medžiaga, pagalba mokantis);
Galimybę susipažinti su elektronine prekyba iš vidaus;
Individualų motyvacinį paketą (galima kompensacija už kurą);
Papildomą skatinimą už pasiektus tikslus;
Palaikantį ir ugdantį vadovą bei šaunią komandą;
Įdomius, nuotaikingus bei pilnus naujų patirčių įmonės renginius, kompanijos dovanas.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.