
Neliūdėkite, tūkstančiai naujų darbo pasiūlymų laukia Jūsų CV!
Naujausi skelbimai
Darbo organizavimas įmonėje, atsakomybė už logistikos, pirkimų, pardavimų, apskaitos skyrius;
Įmonės rizikų valdymas (pelningumas, konkurentai, besikeičianti teisinė, mokestinė, verslo aplinka, įstatymų naujovės Lietuvoje ir eksporto rinkose) ir analizė;
Biudžeto sudarymas ir jo vykdymo kontrolė;
Įmonės valdymo procesų organizavimas ir jų efektyvumo užtikrinimas;
Padalinių efektyvaus darbo organizavimas ir koordinavimas;
Derybų procesai, sutarčių sudarymas, koordinavimas.
Aukštasis išsilavinimas (ekonomikos, buhalterinis, bankininkystės);
Sėkmingo analogiško vadovaujamo darbo patirtis;
Statybų, medinių konstrukcijų išmanymas - didelis privalumas;
Puiki prancūzų kalba - BŪTINA;
Geros anglų ir rusų kalbos žinios (raštu ir žodžiu);
Puikūs gebėjimai dirbti pagrindinėmis MS Office programomis;
B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
Galimybė vykti į komandiruotes.
Asmeninės savybės:
Konstruktyvumas sprendžiant problemas;
Sugebėjimas strategiškai mąstyti, savarankiškai vesti derybas, lengvai prisitaikyti prie rinkos ir įmonės pokyčių;
Komunikabilumas, mokėti logiškai ir argumentuotai reikšti savo nuomonę;
Organizuotumas, poreikis tobulėti, iniciatyvumas;
Nebijoti atsakomybės, būti imliam naujovėms;
Puikiai dirbti komandoje ir sugebėti sėkmingai jai vadovauti.
Darbą stabilioje ir didelę patirtį turinčioje tarptautinėje kompanijoje;
Profesinius iššūkius, tobulėjimą bei ilgalaikę karjerą;
Patrauklų atlyginimą, atitinkantį Jūsų kvalifikaciją;
Visas socialines garantijas;
Visas darbui reikalingas priemones
Mūsų klientė Northswood tarptautinė prekybos kompanija (medinių namų, kotedžų ir pavėsinių iš laminuotos eglės ir Sibiro maumedžio), turinti savo atstovybių daugelyje pasaulio šalių, kuria naują komercijos padalinį Vilniuje ir ieško perspektyvaus, turinčio didelį potencialą, siekiančio asmeninio ir profesinio augimo Generalinio direktoriaus pavaduotojo.