
Informacinių sistemų administravimo skyriaus vyriausiasis specialistas
Darbo aprašymas
Pareigybės paskirtis: užtikrinti departamento skyriaus parengtų teisės aktų ir kitų dokumentų projektų atitikimą Lietuvos Respublikos įstatymams, kitiems teisės aktams ir juridinės technikos.
Pagrindinės funkcijos: Rengia ir derina teisės aktų ir kitų dokumentų, susijusių su informacinių sistemų bei šių sistemų vartotojų administravimu, projektus, tam, kad užtikrinti tinkamą informacinių sistemų reglamentavimą; atlieka teisės aktų ir kitų dokumentų projektų, pateiktų departamento skyriui derinti, teisinę analizę, kontroliuoja, kad departamento skyriaus parengti teisės aktų ir kitų dokumentų projektai atitiktų juridinės technikos reikalavimus bei nustatyta tvarka juos vizuoja; dalyvauja organizuojant vidaus reikalų informacinės sistemos, nacionalinės Šengeno ir nacionalinės Vizų informacinių sistemų kūrimą, diegimą, priežiūrą ir plėtrą, siekiant užtikrinti informacinių sistemų nepertraukiamą darbą; departamento direktoriaus pavedimu atstovauja departamentą teismuose, administracinių ginčų komisijose ir kitose valstybės institucijose, kai nagrinėjami teisinio pobūdžio klausimai, priskirti skyriaus kompetencijai; vykdo kitus, su skyriaus funkcijomis susijusius skyriaus vedėjo, skyriaus veiklą kuruojančio departamento direktoriaus pavaduotojo ar departamento direktoriaus nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti departamento strateginiai tikslai; departamento direktoriui delegavus, dalyvauja departamento, Vidaus reikalų ministerijos ir tarpžinybinių darbo grupių bei komisijų darbe; teikia pasiūlymus dėl skyriaus vykdomų (numatomų vykdyti) priemonių įrašymo į Vidaus reikalų ministerijos veiklos pagrindinių priemonių planą ir departamento veiklos priemonių planą.
Reikalavimai
Specialieji reikalavimai: aukštasis universitetinis arba jam prilygintas socialinių mokslų studijų srities teisės krypties išsilavinimas; mokėti anglų kalbą pažengusiojo vartotojo lygmens B1 lygiu; turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją; turėti teisės aktų rengimo bei derinimo patirties, sugebėti atlikti teisės aktų projektų analizę, rengti teisės aktų ir kitų dokumentų projektus; Išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, reglamentuojančius valstybės tarnybą, informacinių sistemų valdymą bei tvarkymą, steigimą bei įteisinimą; mokėti valdyti, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas, pastabas ir pasiūlymus, priimti sprendimus; išmanyti bei sugebėti praktiškai taikyti teisės aktų rengimo bei dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, mokėti naudotis teisės aktų informacine sistema; turės atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „RIBOTO NAUDOJIMO“.
Įmonė siūlo
Papildoma informacija
Pareigybės lygis: A
Pareigybės kategorija: 10
Norėdami dalyvauti konkurse dėl darbo vietos, jūs turite pristatyti reikalaujamus dokumentus Bendrajame skyriuje, 404 kab., Šventaragio g. 2, Vilniuje
Išsamesnė informacija telefonu: (8 5) 271 7287
Priėmimo į valstybės tarnautojų pareigas bendrieji reikalavimai:
- turėti Lietuvos Respublikos pilietybę;
- mokėti lietuvių kalbą;
- būti ne jaunesnis kaip 18 metų ir ne vyresnis kaip 65 metų (netaikomas politinio (asmeninio) pasitikėjimo ir pakaitiniams valstybės tarnautojams);
- turėti to lygio valstybės tarnautojo pareigoms eiti būtiną išsilavinimą;
- atitikti specialius reikalavimus, nustatytus pareigybės aprašyme.
Daugiau informacijos apie konkursų į valstybės tarnautojo pareigas organizavimo tvaką: http://www.vtd.lt/index.php?766603471