Klientų kreipinių telefonu, internetu ir el. paštu valdymas: klasifikavimas, apibendrinimas, sprendimas, užtikrinant geriausius kliento interesus.
Savarankiškas arba su kolegų pagalba pirmo lygio kreipinių sprendimas.
Sudėtingų problemų perdavimas atitinkamiems specialistams (administratoriams, programuotojams ir pan.).
IT produktų aktyvavimas, administravimas, apmokymai ir pagalba klientui nuotoliniu būdu ir darbo vietose.
IS klaidų bei reikiamų pakeitimų analizė, komunikavimas su atitinkamais specialistais problemų sprendimo ar programavimo eigoje.
Reikalavimai
Noras ir motyvacija dirbti ir bendrauti su klientais.
Panašaus darbo patirtis (klientų aptarnavimo, Service desk srityje, skambučių centre ar pan.) (privalumas).
Komunikabilumas, organizuotumas, savarankiškumas ir atsakingumas, analitinis mąstymas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus.
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai.
Geros lietuvių kalbos žinios.
Privalumai
Informacinių sistemų naudotojų mokymo ar konsultavimo patirtis.
Informacinių technologijų ar sveikatos srities išsilavinimas (didelis privalumas).
Patirtis sveikatos priežiūros įstaigoje dirbant su SPĮ IS (esveikata) (didelis privalumas).
Vairuotojo teisės ir automobilis.
Anglų ir (ar) rusų kalbos žinios.
Įmonė siūlo
Lankstų darbo grafiką, galimybę pilnai dirbti nuotoliniu būdu.
Galimybę užsidirbti papildomai.
Įdomų ir atsakingą darbą perspektyvioje įmonėje.
Pradinius ir tęstinius (sertifikuotus) mokymus, galimybę toliau tobulėti bei realizuoti save profesinėje srityje.
Stabilų atlyginimą, priklausantį nuo turimos patirties ir įgytos kvalifikacijos.
Galimybę augti kartu su įmone (karjeros galimybės įmonės viduje).
Kandidatas gali būti paskutinio kurso studentas be darbo patirties bei galime sudaryti sąlygas atlikti praktiką.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.