2022-07-29 11:26:48

IT pagalbos centro specialistas (-ė)

CVMarket.lt klientas
Nuo 1857 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

• Kvalifikuotos IT pagalbos teikimas vartotojams techniniais ar programinės įrangos naudojimo klausimais
• Antro lygio problemų sprendimas kompetencijos ribose
• Iškilusių IT problemų ir užklausų sprendimas bei valdymas, užsakymų vykdymas
• Naujų kompiuterizuotų darbo vietų paruošimas, konfigūravimas ir įrengimas
• Sistemos prieigos leidimų kūrimas
• Pagalbos centro efektyvumo didinimas, žinių duomenų bazės plėtimas
• IT sistemų nuolatinė stebėsena ir kontrolė

Reikalavimai

• Aukštasis išsilavinimas
• Darbo IT pagalbos centre (angl. Service Desk) patirtis
• Komunikabilumas, gebėjimas greitai spręsti iškilusias problemas, atsparumas stresui
• Puikios anglų kalbos žinios (vokiečių kalbos žinios – privalumas)
• Windows ir iOS platformų išmanymas
• ITIL sertifikatas - privalumas
• Mažmeninės prekybos procesų bei technologijų išmanymas - privalumas
• Pozityvi komunikacija su vartotojais

Įmonė siūlo

• Atsakingą ir dinamišką darbą sparčiai augančioje įmonėje
• Darbo aplinką, kuri remia sveiką gyvenseną
• Profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes Lietuvoje ir užsienyje
• Darbą dinamiškoje ir kūrybiškoje aplinkoje
• Renginius darbuotojams, jų vaikams ir šeimos nariams