• Kvalifikuotos IT pagalbos teikimas vartotojams techniniais ar programinės įrangos naudojimo klausimais
• Antro lygio problemų sprendimas kompetencijos ribose
• Iškilusių IT problemų ir užklausų sprendimas bei valdymas, užsakymų vykdymas
• Naujų kompiuterizuotų darbo vietų paruošimas, konfigūravimas ir įrengimas
• Sistemos prieigos leidimų kūrimas
• Pagalbos centro efektyvumo didinimas, žinių duomenų bazės plėtimas
• IT sistemų nuolatinė stebėsena ir kontrolė
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas
• Darbo IT pagalbos centre (angl. Service Desk) patirtis
• Komunikabilumas, gebėjimas greitai spręsti iškilusias problemas, atsparumas stresui
• Puikios anglų kalbos žinios (vokiečių kalbos žinios – privalumas)
• Windows ir iOS platformų išmanymas
• ITIL sertifikatas - privalumas
• Mažmeninės prekybos procesų bei technologijų išmanymas - privalumas
• Pozityvi komunikacija su vartotojais
Įmonė siūlo
• Atsakingą ir dinamišką darbą sparčiai augančioje įmonėje
• Darbo aplinką, kuri remia sveiką gyvenseną
• Profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes Lietuvoje ir užsienyje
• Darbą dinamiškoje ir kūrybiškoje aplinkoje
• Renginius darbuotojams, jų vaikams ir šeimos nariams
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.