* Pirmo lygio incidentų ir užklausų sprendimas (telefonu, email, ITWorks);
* įmonės informacinių sistemų stebėjimas (Nagios, Cacti, EPS E2E, EPS Domino) ir eskalavimas pastebėjus sutrikimus;
* incidentų ir užklausų eskalavimas antro lygio specialistams (OTRS), informavimas apie vykstantį incidentą, incidentų registravimas;
* mokėjimo terminalų ruošimas naudojimui pagal dabar egzistuojančias procedūras.
Reikalavimai
* Turite bazines IT žinias;
* gebate nustatyti techninės ir programinės įrangos gedimus;
* esate pasiryžęs dirbti pamaininį darbą;
* esate atsakingas ir sugebate išlaikyti dėmesio koncentraciją darbo pamainos eigoje;
* norite savo darbu padėti kitiems;
* kalbate anglų bei rusų kalbomis (PRIVALOMA);
* galite būti paskutinių kursų studentas (IT srities).
Įmonė siūlo
* Galimybę dirbti įdomų ir prasmingą darbą;
* augti bei tobulėti;
* patrauklią darbo vietą;
* darbą slenkančiu grafiku bei galimybę derinti su studijomis;
* motyvuojantį atlygį už darbą.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.