Darbo aprašymas
Šiuo metu prie mūsų aktyvios ir ambicingos Lietuvos pašto komandos kviečiame prisijungti IT pagalbos specialistą (-ę):
Tavęs laukiantys iššūkiai:
• Priiminėsi IT užklausas telefonu, sistemoje, el. paštu;
• Teiksi I lygio pagalbą bendrovės darbuotojams, konsultuosi IT klausimais, spręsi incidentus, užklausas;
• Administruosi valdymo proceso užklausas, incidentus, pakeitimus, problemas;
• Valdysi IT sistemų prieigos teises (suteikimas/panaikinimas);
• Rengsi ataskaitas kokybės kontrolei;
• Stebėsi monitoringo sistemas.
Reikalavimai
Mes tikimės, kad Tu:
• Turi gerus bendravimo įgūdžius;
• Turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
• Puikiai kalbi ir rašai lietuvių kalba;
• Turi geras techninės anglų kalbos žinias (raštu ir žodžiu);
• Gebi greitai priimti sprendimus, esi savarankiškas;
• Turi aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą (IT sritis);
• Turi ITIL žinias;
• Turi panašios darbo patirties (privalumas).
Tau siūlome:
• įdomų, atsakingą ir dinamišką darbą vienoje didžiausių Lietuvos bendrovių;
• profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis akcinei bendrovei Lietuvos paštui. Šie asmens duomenys tvarkomi atrankos į bendrovės darbuotojus vykdymo tikslu ir sutikimo pagrindu iki atrankos proceso pabaigos. Pozicijų, į kurias atranka vykdoma nuolat ir nenutrūkstamai, atveju Jūsų pateikti asmens duomenys bus saugomi 1 metus nuo duomenų gavimo dienos. Informacija apie šias pareigybes ir kita informacija apie asmens duomenų tvarkymą: https://www.post.lt/lt/privatumo-pranesimas.