Darbo aprašymas
Jaunesnysis (-ioji) klientų aptarnavimo specialistas (-ė) atsakingas (-a) už siuntų kompanijos aptarnavimą ir informacijos teikimą telefonu anglų kalba bei siuntų registravimą.
Reikalavimai
Gerai moki anglų kalbą (C1 lygis);
Gerai dirbi kompiuteriu;
Esi komunikabilus ir atsakingas;
Sugebi greitai įsisavinti informaciją ir prisitaikyti prie naujovių...
...Esi tas(ta), kurio(s) ieškome!
Gerai dirbi kompiuteriu;
Esi komunikabilus ir atsakingas;
Sugebi greitai įsisavinti informaciją ir prisitaikyti prie naujovių...
...Esi tas(ta), kurio(s) ieškome!
Įmonė siūlo
Intensyvų apmokymų ciklą;
Energingus ir draugiškus kolegas;
Stabilų atlyginimą;
Priedą priklausantį nuo darbo rezultatų;
Darbo patirtį tarptautinėje kompanijoje;
Biurą, kuriame rasi PS4 ir stalo futbolą;
Darbą lengvai derinamą su studijomis (galima dirbti 1 arba 0,75 etatu)
Energingus ir draugiškus kolegas;
Stabilų atlyginimą;
Priedą priklausantį nuo darbo rezultatų;
Darbo patirtį tarptautinėje kompanijoje;
Biurą, kuriame rasi PS4 ir stalo futbolą;
Darbą lengvai derinamą su studijomis (galima dirbti 1 arba 0,75 etatu)