Darbo aprašymas
Tavo užduotis – atsiliepus į kliento skambutį suteikti jam (jai) informaciją apie esamo užsakymo eigą, pristatymo detales ar kitus su preke ar paslauga susijusius klausimus.
Tam, kad galėtum sėkmingai įvykdyti šią užduotį, darbo pradžioje tavęs lauks išsamūs mokymai, kurių metu sužinosi kaip įsiklausyti į kliento poreikius bei operatyviai jį aptarnauti, išmoksi dirbti su įvairiomis sistemomis bei registruoti užklausas. Nors bendraudamas su klientais daug laiko praleisi savarankiškai, šalia tavęs visada bus komanda pasiruošusi padėti.
Tam, kad galėtum sėkmingai įvykdyti šią užduotį, darbo pradžioje tavęs lauks išsamūs mokymai, kurių metu sužinosi kaip įsiklausyti į kliento poreikius bei operatyviai jį aptarnauti, išmoksi dirbti su įvairiomis sistemomis bei registruoti užklausas. Nors bendraudamas su klientais daug laiko praleisi savarankiškai, šalia tavęs visada bus komanda pasiruošusi padėti.