2022-07-29 11:26:48

Jaunesnysis (-ioji) Klientų Aptarnavimo Specialistas (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Ieškai savęs? Išmėgink jaunesniojo klientų aptarnavimo specialisto (-ės) poziciją!

Išmoksi ne tik girdėti, bet ir įsiklausyti į pašnekovo poreikius, o tada operatyviai suteikti jam arba jai aktualiausią informaciją bei pasiūlyti tinkamiausią situacijos sprendimą.

Reikalavimai

  • Komunikabilumas ir mandagumas;
  • Sklandi lietuvių kalba (žodžiu ir raštu) bei rusų arba anglų kalbų žinios;
  • Kompiuterinis raštingumas;
  • Noras išmokti efektyviai konsultuoti klientus;
  • Greita orientacija.
  • Įmonė siūlo

  • Įgyti vertingos klientų aptarnavimo patirties
  • Pradinius mokymus nuo liepos 22 dienos
  • Dirbti nuo 20 iki 40 val. per savaitę
  • Lankstų grafiką, kuris leis išlaikyti darbo ir laisvalaikio balansą
  • Gauti stabilų atlyginimą ir priedus, priklausančius nuo rezultato
  • Augti talentus puoselėjančioje aplinkoje! Nedvejok ir atsiųsk savo gyvenimo aprašymą, jei nori tapti mūsų komandos dalimi! Informuosime tik atrinktus kandidatus. DĖMESIO: Kandidatuodamas į šią poziciją, kandidatas sutinka, jog jo (jos) asmeniniai duomenys bus administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi Transcom Worldwide Vilnius personalo skyriaus darbuotojų. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be kandidato sutikimo.