- kurti ir įgyvendinti keleivių aptarnavimo vystymo ir valdymo strategiją;
- kurti ir diegti keleivių aptarnavimo standartus;
- valdyti keleivių aptarnavimo procesus;
- analizuoti keleivių potyrius ir kurti keleivių potyrio gerinimo veiksmų planą;
- kurti ir prisididėti prie naujų paslaugų traukinyje teikimo;
- organizuoti darbuotojų, aptarnaujančių keleivius, mokymus;
- užtikrinti reikalingų pokyčių įgyvendinimą;
- nustatyti departamento veiklos vertinimo rodiklius ir juos valdyti;
- efektyviai planuoti ir valdyti departamento biudžetą;
- būti vadovu komandos patarėju(-a) keleivių aptarnavimo vystymo ir valdymo klausimais;
- aktyviai dalyvauti aukščiausio lygio vadovų komandoje, siekiant pagerinti bendrovės veiklą;
- būti lyderiu mentoriumi ir burti bei motyvuoti komandą;
- kurti ir palaikyti ryšius su kitais bendrovės departamentais;
- tinkamai atstovauti bendrovei.
Reikalavimai
- aukštasis universitetinis išsilavinimas;
- nepriekaištinga dalykinė ir asmeninė reputacija;
- ne mažesnė nei 4 metų sėkmingo vadovavimo patirtis klientų aptarnavimo ar kokybės procesų valdymo srityje;
- klientų aptarnavimo standartų diegimo, kokybės valdymo ir klientų potyrio analizės bei gerinimo žinios ir patirtis;
- verslo vystymo principų išmanymas, holistinis mąstymas;
- puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai – MS Office programų paketas;
- sklandi lietuvių kalba, geras anglų ir rusų kalbų mokėjimas;
- orientacija į rezultatą ir iniciatyva, konstruktyvaus konfliktų valdymo patirtis;
- puikūs lyderystės, mentorystės gebėjimai, strateginis mąstymas, organizuotumas;
- gebėjimas dirbti dinamiškoje aplinkoje ir sutelkti komandą siekti užsibrėžtų tikslų.
Įmonė siūlo
- tapti vienos didžiausių bendrovių vadovų komandos dalimi;
- darbą permainų laikotarpiu, kai atsiveria galimybės prisidėti prie bendrovės veiklos gerinimo;
- profesionalių iššūkių kupiną kasdienybę;
- vadovo pareigybės lygį atitinkantį darbo užmokestį;
- visus mokymus, reikalingus funkcijoms efektyviai atlikti.
P.s. Laukiame Jūsų CV lietuvių kalba su nuoroda „Keleivių aptarnavimo departamento direktorius(-ė)“.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.