Bendravimas su klientais telefonu, el. laiškais, užtikrinant pozityvią kliento patirtį;
Į biurą atvykstančių klientų priėmimas ir bendravimas su jais;
Klientų konsultavimas visais kylančiais klausimais, problemų sprendimas bei informacijos suteikimas;
Reikalingų dokumentų paruošimas ir administravimas;
Informacijos suvedimas į vidinę duomenų bazę;
Užsakymų (skelbimų, prenumeratos) priėmimas, įvedimas į įmonės kompiuterines sistemas;
Skelbimų pardavimas telefonu esamiems ir naujiems klientams.
Reikalavimai
Komunikabilumas ir organizuotumas;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Excel, MS Word);
Gebėjimas greitai prisitaikyti prie naujovių;
Kruopštumas;
Iniciatyvumas ir noras tobulėti;
Geri rašybos įgūdžiai;
Patirtis telemarketingo srityje būtų privalumas.
Įmonė siūlo
Įdomų ir dinamišką darbą nedidelėje specialistų komandoje;
Galimybę įgyti išskirtinę patirtį klientų aptarnavimo srityje;
Profesinio tobulėjimo galimybes;
Rinkos sąlygas atitinkantį atlyginimą;
Visas socialinės garantijas.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.