2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo administratorė (-ius)

CVMarket.lt klientas
1000 - 1300 €/mėn. "į rankas"

Darbo aprašymas

  • Klientų aptarnavimo administratorė (-ius) yra atsakinga (-as) už vidinių dokumentų ruošimą ir administravimą (sąskaitos, apmokėjimai, kasos operacijos). Darbas buhalterine programa;
  • Kitos įmonės dokumentacijos administravimas; 
  • Informavimas apie klausos centro teikiamas paslaugas, prekes bei aptarnavimo tvarką;
  • Pagalba centriniam biurui papildomos dokumentacijos administravimo srityje.

Reikalavimai

  • Puikūs raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžiai (Microsoft Office programomis).
  • Aukštasis arba aukštesnysis, koleginis išsilavinimas administravimo srityje.
  • Dalykinio etiketo išmanymas, atsakingumas, noras mokytis naujų dalykų ir tobulėti.
  • Administratorės (-iaus) darbo patirtis medicinines paslaugas teikiančioje įmonėje (odontologijos, akių ir t.t.) - privalumas;
  • Puikios lietuvių bei rusų kalbos žinios, geros anglų kalbos žinios (privalumas);
  • Sugebėjimas greitai sisteminti ir apdoroti informaciją.

Įmonė siūlo

  • Atsakingą ir įdomų darbą draugiškame kolektyve;
  • Ilgalaikę darbo perspektyvą;
  • Tobulėjimo ir mokymosi galimybę;
  • Darbo patirtį ir kvalifikaciją atitinkantį atlyginimą.