Aktyvus darbas, didelį užimtumą turinčiame Opera klausos centre Vilniuje, Naujamiestyje. Darbas su įvairaus amžiaus žmonėmis turinčiais klausos sutrikimų.
Klientų aptarnavimo administratorė atsakinga už sklandų klausos centro darbą - klientų/pacientų registravimą, teisingą ir savalaikę komunikaciją ir klientams ir centre dirbantiems klausos protezavimo specialistams, konsultuoja apie klausos centro teikiamas paslaugas, bei prekes.
Administratorė atsakinga už vidinių dokumentų ruošimą ir tvarkymą (sąskaitos, apmokėjimai, sutartys, kasos operacijos). Darbas buhalterine programa.
Atsakinga už išoriniams šaltiniams pateikiamus dokumentus VLK EVIS sistemoje.
Centro aprūpinimą reikalingomis darbo priemonėmis ir logistikos derinimas su pagrindiniu biuru bei laboratorija.
Reikalavimai
Būtina motyvacija, noras bei gebėjimas aktyviai bendrauti ir noras padėti žmonėms, pedantiškumas ir dėmesys detalėms.
Dalykinio etiketo išmanymas, preciziškumas, atsakingumas, gebėjimas dirbti su keliais projektais vienu metu, noras mokintis naujų dalykų ir tobulėti
Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas administracijos ar vadybos srityje.
Administratorės (-iaus) darbo patirtis med įstaigoje 3-10 metų yra reikalavimas ir privalumas;
Puikūs raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžiai (Microsoft Office programomis);
Puikios lietuvių bei rusų kalbos žinios, geros anglų kalbos žinios, lenkų kalbos žinios (privalumas);
Sugebėjimas valdyti situaciją, greitai sisteminti ir apdoroti informaciją.
Įmonė siūlo
Atsakingą ir įdomų darbą draugiškame kolektyve;
Ilgalaikę darbo perspektyvą;
Tobulėjimo ir mokymosi galimybė;
Puikią darbo aplinką naujoje kontoroje Vilniaus miesto Naujamiestyje.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.