2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo administratorė (-ius)

CVMarket.lt klientas
1000 - 1400 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Aktyvus  darbas, didelį užimtumą turinčiame Opera klausos centre Vilniuje, Naujamiestyje. Darbas su įvairaus amžiaus žmonėmis turinčiais klausos sutrikimų.
  • Klientų aptarnavimo administratorė atsakinga už sklandų klausos centro darbą - klientų/pacientų registravimą, teisingą ir savalaikę komunikaciją ir klientams ir centre dirbantiems klausos protezavimo specialistams,  konsultuoja apie klausos centro teikiamas paslaugas, bei prekes.
  • Administratorė atsakinga už vidinių dokumentų ruošimą ir tvarkymą (sąskaitos, apmokėjimai, sutartys, kasos operacijos). Darbas buhalterine programa. 
  • Atsakinga už išoriniams šaltiniams pateikiamus dokumentus VLK EVIS sistemoje.
  • Centro aprūpinimą reikalingomis darbo priemonėmis ir  logistikos derinimas su pagrindiniu biuru bei laboratorija.

Reikalavimai

  • Būtina motyvacija, noras bei gebėjimas aktyviai bendrauti ir noras padėti žmonėms, pedantiškumas ir dėmesys detalėms.
  • Dalykinio etiketo išmanymas, preciziškumas, atsakingumas, gebėjimas dirbti su keliais projektais vienu metu, noras mokintis naujų dalykų ir tobulėti
  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas administracijos ar vadybos srityje.
  • Administratorės (-iaus) darbo patirtis med įstaigoje 3-10 metų yra reikalavimas ir privalumas;
  • Puikūs raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžiai (Microsoft Office programomis);
  • Puikios lietuvių bei  rusų kalbos žinios, geros anglų kalbos žinios, lenkų kalbos žinios (privalumas);
  • Sugebėjimas valdyti situaciją, greitai sisteminti ir apdoroti informaciją. 

Įmonė siūlo

  • Atsakingą ir įdomų darbą draugiškame kolektyve;
  • Ilgalaikę darbo perspektyvą;
  • Tobulėjimo ir mokymosi galimybė;
  • Puikią darbo aplinką naujoje kontoroje Vilniaus miesto Naujamiestyje.