2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo administratorius (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Klientų konsultavimas ir informacijos suteikimas telefonu, elektroniniu paštu, socialiniais tinklais ir kitais kanalais;
Paslaugų pardavimas telefonu;
Raštų rengimas ir išsiuntimas.

Reikalavimai

Aukštesnysis išsilavinimas;
Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje, telemarketinge (privalumas);
Žinios apie buitinę ir elektronikos techniką, jų pardavimus (privalumas);
Taisyklinga lietuvių kalba (žodžiu ir raštu);
Anglų ir rusų kalbų mokėjimas (privalumas);
Geri darbo Ms Office įgūdžiai;
Puikūs bendravimo įgūdžiai, komunikabilumas;
Greitas informacijos įsisavinimas, atsakingumas, savitvarda;
Noras tobulėti, iniciatyvumas.

Įmonė siūlo

Tobulėjimo ir karjeros galimybes;
Darbą draugiškame kolektyve;
Visada laiku mokamą darbo rezultatus bei kompetenciją atitinkantį atlyginimą.

Konfidencialumą garantuojame.
Informuosime tik atrinktus kandidatus.

Prašome susipažinti su kandidatų duomenų apsaugos tvarka: www.topocentras.lt/media/wysiwyg/Duomenu-apsauga-atrankos/Duomenu_apsauga.JPG