2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo centro specialistas (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Ieškome naujo komandos nario, norinčio dirbti klientų aptarnavimo srityje!
Darbo pobūdis:
– tiesioginis pacientų aptarnavimas;
– profesionalus konsultavimas, t.y. informacijos teikimas pacientams visais, su klinikos teikiamomis paslaugomis susijusiais, klausimais;
– pacientų vizitų pas gydytojus planavimas, skyrimas ir administravimas;
– skambučių priėmimas, vizitų registracija telefonu, internetu, el. paštu;
– dokumentų administravimas;
– rūpinimasis teigiamu klinikos įvaizdžiu;
– aukštos pacientų aptarnavimo kokybės užtikrinimas;
– klientų lojalumo vystymas ir didinimas.tiesioginis pacientų aptarnavimas;

Reikalavimai

– Patirtis tiesioginio klientų aptarnavimo srityje;
– labai geri darbo organizavimo įgūdžiai, greita orientacija, gebėjimas vienu metu atlikti kelias darbo funkcijas;
– geros anglų ir rusų kalbos žinios;
– aukšto lygio asmeninė kultūra bei puikūs bendravimo įgūdžiai;
– gebėjimas parduoti, paslaugumas, orientacija į rezultatą;
– pozityvumas, sąžiningumas, motyvacija.
PRIVALUMAS: darbo patitirtis odontologijos klinikoje.

Įmonė siūlo

– Puikias darbo sąlygas ir patogų darbo grafiką (6val. per dieną, I-V);
– Visas darbui reikalingas priemones;
– Laiku mokamą atlyginimą ir motyvaciją, orientuotą į darbo rezultatus;
– Tik darbuotojams skirtas įmonės ir jos partnerių nuolaidas;
– Galimybę augti ir tobulėti;
– Mokymus.