2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo centro specialistas Vilniuje

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• Informacijos draudimo klausimais teikimas klientams telefonu ir el. paštu;
• Efektyvus klientams iškilusių problemų sprendimas;
• Draudimo produktų - paslaugų pristatymas telefonu esamiems ir naujiems klientams;
• Asmeninių darbo rezultatų analizė;
• Idėjų siūlymas dėl veiklos tobulinimo.

Reikalavimai

• Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (gali būti paskutinių kursų studentas);
• Puikūs bendravimo bei darbo kompiuteriu įgūdžiai – teks nemažai bendrauti su klientais bei pildyti kompiuterinėse sistemose su klientais susijusią informaciją;
• Taisyklinga lietuvių kalba, geros anglų ir rusų kalbos žinios – bus reikalinga užtikrinti tinkamą besikreipiančių klientų aptarnavimą minėtomis kalbomis;
• Stipri orientacija į aukštą klientų aptarnavimo kokybę ir rezultatą – padės užtikrinti klientų pasitenkinimą;
• Atsakingumas, iniciatyvumas ir pozityvus požiūris – šiomis savybėmis pasižymintis asmuo gebės tinkamai atlikti darbo funkcijas.

Įmonė siūlo

• Kuratorių visu mokymosi laikotarpiu;
• Profesinio tobulėjimo galimybes;
• Lankstų grafiką;
• Galimybę realizuoti savo idėjas tarptautinėje kompanijoje.

#SeesamKomanda #TobulėkimeKartu