• Informacijos draudimo klausimais teikimas klientams telefonu ir el. paštu;
• Efektyvus klientams iškilusių problemų sprendimas;
• Draudimo produktų - paslaugų pristatymas ir pardavimas telefonu esamiems ir naujiems klientams;
• Asmeninių darbo rezultatų analizė;
• Idėjų siūlymas dėl veiklos tobulinimo.
Reikalavimai
• Aukštasis / aukštesnysis išsilavinimas;
• Puikūs bendravimo bei darbo kompiuteriu įgūdžiai – teks nemažai bendrauti su klientais bei pildyti kompiuterinėse sistemose su klientais susijusią informaciją;
• Taisyklinga lietuvių kalba, geros anglų ir rusų kalbos žinios – bus reikalinga užtikrinti tinkamą besikreipiančių klientų aptarnavimą minėtomis kalbomis;
• Stipri orientacija į aukštą klientų aptarnavimo kokybę ir rezultatą – padės užtikrinti klientų pasitenkinimą;
• Atsakingumas, iniciatyvumas ir pozityvus požiūris – šiomis savybėmis pasižymintis asmuo gebės tinkamai atlikti darbo funkcijas.
Jeigu esi paskutinio kurso studentas, mes laukiame Tavo CV taip pat!
Įmonė siūlo
• Kuratorių visu mokymosi laikotarpiu;
• Profesinio tobulėjimo galimybes;
• Galimybę realizuoti savo idėjas tarptautinėje kompanijoje.
#SeesamKomanda #TobulėkimeKartu
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.