2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo centro specialistė (-as)

CVMarket.lt klientas
1136 - 1300 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Iš Jūsų tikimės lojalumo, motyvacijos, pozityvumo, gabumų ir energijos įnašo, kuris keltų įmonės teikiamų paslaugų kokybę.

  • Tiesioginis klientų/pacientų aptarnavimas (nuo kliento pasitikimo iki atsiskaitymo ir palydėjimo);
  • profesionalus konsultavimas - informacijos teikimas klientams/pacientams visais su paslaugomis susijusiais klausimais;
  • pacientų vizitų pas gydytojus planavimas, skyrimas, kuravimas ir administravimas;
  • skambučių priėmimas, vizitų registracija telefonu, internetu, elektroniniu paštu;
  • dokumentų administravimas;
  • rūpinimasis teigiamu klinikos įvaizdžiu;
  • aukštos klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimas.

Reikalavimai

  • Patirtis, einant pareigas, susijusias su tiesioginiu klientų aptarnavimu;
  • geri darbo MC Office įgūdžiai;
  • labai geri darbo organizavimo įgūdžiai, greita orientacija, gebėjimas vienu metu atlikti kelias darbo funkcijas;
  • geros anglų ir rusų kalbos žinios;
  • aukšto lygio asmeninė kultūra bei puikūs bendravimo įgūdžiai;
  • gebėjimas parduoti, paslaugumas, orientacija į rezultatą;
  • pozityvumas, sąžiningumas, motyvacija.

Privalumas:

  • Darbo patirtis odontologijos klinikoje.

Įmonė siūlo

  • 6 valandų dienos darbo laiką (savaitgaliai ir šventinės dienos laisvadieniai);
  • Puikias darbo sąlygas ir patogų darbo grafiką;
  • galimybę tobulėti;
  • laiku mokamą atlyginimą ir motyvaciją, orientuotą į darbo rezultatus.
  • Atlyginimą (bruto) 1136 Eur - 1300