https://www.cvmarket.lt/399737

Šis darbo pasiūlymas jau nebegalioja.

Neliūdėkite, tūkstančiai naujų darbo pasiūlymų laukia Jūsų CV!

Naujausi skelbimai
Darbo skelbimo numeris #399737

Klientų aptarnavimo ekspertas (-ė) (techninis, antro lygio)

CVMarket.lt klientas
Vilnius
Darbo skelbimas negalioja

Darbo aprašymas


  • identifikuoti ir operatyviai spręsti klientams iškilusius techninius sutrikimus ir kitus nestandartinius klausimus, susijusius su sutartimis, sąskaitomis ir panašiai

  • sprendimų ieškoti dirbant ir valdant daug skirtingų informacinių sistemų

  • suteikti klientams grįžtamąjį ryšį apie jų problemos sprendimą žodžiu ir raštu

  • kontroliuoti numerių perkėlimo procesus, prisidėti prie kitų nestandartinių techninių situacijų sprendimų paieškos

  • būti žingsniu priekyje naujausių telekomunikacijų technologijų srityje


Reikalavimai


  • Klientų aptarnavimo patirties kontaktų centre (techninio aptarnavimo patirtis – privalumas)

  • aukštojo išsilavinimo telekomunikacijų, technologijų, tiksliųjų mokslų srityje

  • supratimo apie tinklą (2G, 3G, 4G), roaming'ą, įrenginių nustatymus

  • gebėjimo kantriai ir paprastais žodžiais paaiškinti sudėtingus techninius procesus

  • greito ir drąsaus, čia ir dabar sprendimų siūlymo klientams

  • gerų lietuvių ir anglų kalbų įgūdžių


Įmonė siūlo

KOMANDĄ, KURI DRĮSTA
Čia nėra griežtos hierarchijos. Esame viena didelė komanda, kuri sprendimus priima greitai ir lanksčiai. Turime erdvę ir išteklių ambicingiems tikslams įgyvendinti. Eksperimentuoti. Nes tik taip beprotiškos idėjos gali tapti realybe: „Tele2“ namas – skristi, 4G internetas vežti automobilį ar suskambėti muzikos garsais. Mus vadina inovacijų lyderiais. Bet į priekį mus veda ne titulai. Tiesiog esame laisvi išdrįsti.
 
VIETĄ, KURI IŠLAISVINA
Čia tavimi pasitiki. Ir tiki, kad sumaniai pasitelkdamas technologijas pats atrasi tau reikalingą pusiausvyrą tarp darbo ir gyvenimo. Tiksliau, tarp gyvenimo ir darbo. O įgyta laisvė skatina kiekvieną kartą siekti daugiau, nei iš tavęs tikimasi. Todėl čia negauname atlyginimo. Mes jį užsidirbame. Komanda išliekame net ir po darbo – kartu sportuojame, keliaujame, švenčiame, darome gerus darbus. Nieko keista, kad ir savo draugams rekomenduojame prisijungti prie „Tele2“ šeimos.
 
KULTŪRĄ, KURI AUGINA
Esi pats atsakingas už tai, ką ir kaip šiandien nuveiksi, kad „Tele2“ augtų. Mokymosi tempas greitas. Tikslai ambicingi. Bet jei jautiesi tarsi įmestas į vandenį, neapsigauk. Visada yra šalia komanda, kuri padės, jei tik reikės. Bet kol kas – spręsk pats. Tai „Tele2“ būdas auginti tavo talentą ir leisti jam atsiskleisti. Nepraleisk savo šanso!
 

Konfidencialumas garantuojamas. Informuosime atrinktus kandidatus.

Siųsdami savo gyvenimo aprašymą ir/ar motyvacinį laišką, Jūs patvirtinate, kad sutinkate, jog Jus įtrauktume į Smart HR duomenų bazę ir informuotumėme Jus apie naujus darbo pasiūlymus.  Jeigu pageidaujate dalyvauti tik šioje atrankoje, prašome nurodyti „Tik ši atranka“. Prieš siųsdami Jūsų kandidatūrą darbdaviui, gausime raštišką Jūsų sutikimą.


Darbo skelbimo numeris
#399737

Informacija apie darbą

Darbo vieta:
Vilnius
Darbo pobūdis:
visa darbo diena
Papildoma informacija:
darbuotojas
Atlyginimas: Iki 1400 €/mėn. Neatskaičius mokesčių
Galioja iki:
2020 m. balandžio 1 d.
Įvestas:
2020 m. kovo 3 d.

CVMarket.lt klientas

Labas!

Šiuo metu į Klientų aptarnavimo ekspertų komandą kviečiame tikrą technologijų talentą, kuris spręs nestandartines ir sudėtingesnes Tele2 klietams kylančias problemas (technical 2nd line support). Ir tai dar ne viskas - turėsi galimybę pirmas susipažinti su telekomunikacijų naujovėmis ir įrenginiais, testuoti juos. Nuo Tavęs tiesiogiai priklausys Tele2 klientų laimės jausmas. Įdomu? - come on board!

Daugiau

Jūs kandidatuojate į:
Klientų aptarnavimo ekspertas (-ė) (techninis, antro lygio)
Jūs būsite nukreipti į kitą portalą. Sekite ten esančias kandidatavimo instrukcijas. Sėkmės!
Jūs būsite nukreipti į kitą portalą. Sekite ten esančias kandidatavimo instrukcijas. Sėkmės!