
Klientų aptarnavimo grupės vadovas (-ė)
Darbo aprašymas
- užtikrina grupei iškeltų tikslų pasiekimą aptarnaujant TEO klientus bei parduodant TEO paslaugas;
- planuoja pavaldžių grupės darbuotojų darbą, nustato tikslus, kontroliuoja, kaip vykdomi tikslai ir laikomasi klientų aptarnavimo kokybės reikalavimų;
- grupės aptarnaujamoje zonoje planuoja, organizuoja ir koordinuoja TEO teikiamų paslaugų gedimų šalinimą.
Reikalavimai
- aukštasis/aukštesnysis (informatika, telekomunikacijos, tikslieji mokslai);
- patirtis pardavimo, klientų aptarnavimo srityje (būtų privalumas);
- geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- telekomunikacijų tinklų struktūros ir įvairių technologijų sąveikos išmanymas (privalumas);
-gebėjimas suburti kolektyvą bendram tikslui, loginis ir analitinis mąstymas, gebėjimas priimti sprendimus, dirbti nuolat besikeičiančioje darbo aplinkoje;
- vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo
Socialines garantijas, karjeros, tobulėjimo galimybes.
Papildoma informacija
CV su nuoroda "Klientų aptarnavimo grupės vadovas (-ė)" siųskite adresu komanda@teo.lt iki 2009 m. rugsėjo 10 d.