2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo ir administravimo vadybininkas (-ė)

CVMarket.lt klientas
1100 - 1300 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Jūs būsite atsakingas už:

  • Operatyvų ir kokybišką klientų aptarnavimą telefonu bei el. paštu.
  • Įvairių administracinių darbų atlikimą bei pagalbą pardavimų procese (sutarčių suvedimą į apskaitos programą, dokumentų išsiuntimą, sutarčių nutraukimą, ataskaitų rengimą ir kitas užduotis).
  • Klientų poreikių bei lūkesčių išsiaiškinimą ir pagalbą juos išpildant.
  • Aktyvų procesų tobulinimą generuojant idėjas ir jas realizuojant.

Reikalavimai

Tikimės, kad Jūs:

  • Esate stipriai orientuotas  į kokybišką klientų aptarnavimą.
  • Turite puikius bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, esate empatiškas.
  • Esate organizuotas ir gebate nustatyti darbų prioritetus.
  • Gebate atidžiai dirbti su dideliu informacijos kiekiu.
  • Turite labai gerus darbo kompiuteriu įgūdžius.
  • Taisyklingai kalbate ir rašote lietuvių kalba. Rusų ir anglų kalbų žinios būtų privalumas.

Įmonė siūlo

Mes Jums pažadame:

  • Dinamišką ir prasmingą darbą.
  • Tobulėjimo ir mokymosi galimybes.
  • Draugišką ir motyvuojantį kolektyvą.
  • Galimybę dirbti nuotoliniu būdu.

Darbo vieta: Vilnius. Darbo sutartis: neterminuota.

 

Siūlomas mėnesinis atlygis 1100-1300 € neatskaičius mokesčių. Konkretus darbo užmokestis pasirinktam kandidatui bus siūlomas atsižvelgiant į jo įgūdžius ir kompetenciją. Mėnesinis atlygis yra tik viena iš atlygio sudedamųjų dalių – papildomų naudų paketas bei kintamas atlygis yra taikomi vadovaujantis „If“ Atlygio politika.

Prisijunkite prie mūsų!

Konfidencialumą garantuojame.Labiausiai reikalavimus atsitinkantys kandidatai

bus informuoti ir pakviesti į pokalbį.