2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo ir administravimo vadybininkas (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

JŪS BŪSITE ATSAKINGAS UŽ:
• Operatyvų ir kokybišką klientų aptarnavimą telefonu bei el. paštu.
• Įvairių administracinių darbų atlikimą bei pagalbą pardavimų procese (sutarčių suvedimą į apskaitos programą, dokumentų išsiuntimą, sutarčių nutraukimą, ataskaitų rengimą ir kitas užduotis).
• Klientų poreikių bei lūkesčių išsiaiškinimą ir pagalbą juos išpildant.
• Aktyvų procesų tobulinimą generuojant idėjas ir jas realizuojant.

Reikalavimai

TIKIMĖS, KAD JŪS:
• Esate stipriai orientuotas į kokybišką klientų aptarnavimą.
• Turite puikius bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, esate empatiškas.
• Esate organizuotas ir gebate nustatyti darbų prioritetus.
• Gebate atidžiai dirbti su dideliu informacijos kiekiu.
• Turite labai gerus darbo kompiuteriu įgūdžius.
• Taisyklingai kalbate ir rašote lietuvių kalba. Rusų ir anglų kalbų žinios būtų privalumas.