Darbo aprašymas
• užtikrinti klientų aptarnavim kanalų (klientų aptarnavimo salių ir kontaktų centro) sklandų ir efektyvų darbą;
• kontroliuoti ir kordinuoti skambučių centro veiklą: tikrinti visų susijusių proceso dalyvių darbo kokybę, teikti išvadas ir pasiūlymus kokybės gerinimui ir efektyviam darbui užtikrinti;
• esant poreikiui spręsti konfliktines situacijas Klientų aptarnavimo skyriuje, kontroliuoti klientų paklausimų nuotoliniais kanalais sprendimus;
• ugdyti koordinuojamus darbuotojus: užtikrinti klientų aptarnavimo standarto diegimą, laikymąsi, kompetenciją kanaluose (klientų aptarnavimo salėse ir kontakto centre), organizuoti mokymus;
• rengti ir įdiegti klientų aptarnavimo procedūras ir rekomendacijas kanaluose (klientų aptarnavimo salėse ir kontakto centre);
• koordinuoti bei įgyvendinti projektus, susijusius su klientų aptarnavimu, kanalų plėtra;
• operatyvus vartotojų skundų ir pretenzijų nagrinėjimo organizavimas;
• standartinių raštų, atsakymų ir kt. sutartų formų rengimas.
• kontroliuoti ir kordinuoti skambučių centro veiklą: tikrinti visų susijusių proceso dalyvių darbo kokybę, teikti išvadas ir pasiūlymus kokybės gerinimui ir efektyviam darbui užtikrinti;
• esant poreikiui spręsti konfliktines situacijas Klientų aptarnavimo skyriuje, kontroliuoti klientų paklausimų nuotoliniais kanalais sprendimus;
• ugdyti koordinuojamus darbuotojus: užtikrinti klientų aptarnavimo standarto diegimą, laikymąsi, kompetenciją kanaluose (klientų aptarnavimo salėse ir kontakto centre), organizuoti mokymus;
• rengti ir įdiegti klientų aptarnavimo procedūras ir rekomendacijas kanaluose (klientų aptarnavimo salėse ir kontakto centre);
• koordinuoti bei įgyvendinti projektus, susijusius su klientų aptarnavimu, kanalų plėtra;
• operatyvus vartotojų skundų ir pretenzijų nagrinėjimo organizavimas;
• standartinių raštų, atsakymų ir kt. sutartų formų rengimas.
Reikalavimai
• puikūs bendravimo raštu ir žodžiu įgūdžiai lietuvių ir rusų kalbomis (lenkų/anglų kalbos žinios būtų privalumas);
• strateginis mąstymas ir efektyvus sprendimų įgyvendinimas;
• 2 metų sėkminga (darbo su Skambučių centrais) patirtis panašioje Bendrovėje;
• aukštasis universitetinis išsilavinimas;
• puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai – MS Office programų paketas;
• konfliktinių situacijų valdymo įgūdžiai;
• gebėjimas dirbti esant griežtiems terminams.
• strateginis mąstymas ir efektyvus sprendimų įgyvendinimas;
• 2 metų sėkminga (darbo su Skambučių centrais) patirtis panašioje Bendrovėje;
• aukštasis universitetinis išsilavinimas;
• puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai – MS Office programų paketas;
• konfliktinių situacijų valdymo įgūdžiai;
• gebėjimas dirbti esant griežtiems terminams.
Įmonė siūlo
• atsakingą poziciją vienoje didžiausių Lietuvoje bendrovių;
• dinamišką aplinką, galimybę kurti ir diegti aukštus standartus bei sistemas;
• galimybę tiesiogiai prisidėti prie Bendrovės efektyvumo.
• dinamišką aplinką, galimybę kurti ir diegti aukštus standartus bei sistemas;
• galimybę tiesiogiai prisidėti prie Bendrovės efektyvumo.