2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo skyriaus inžinierius Vilniuje

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Siūlomo darbo pobūdis: klientų (restoranai, viešbučiai, sporto klubai ir kiti), turinčių specializuotas IT sistemas, aptarnavimas.

Pagrindinės užduotys:
IT sprendimų diegimas pas klientus, techninės ir programinės įrangos priežiūra, klientų konsultavimas sistemų naudojimo klausimais.

Reikalavimai

• aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas IT srityje;
• puikios IT infrastruktūros techninės ir „Microsoft“ operacinių sistemų žinios;
• pakankamos rusų arba anglų kalbų žinios;
• nepriekaištinga elgesio kultūra, komunikabilumas, sugebėjimas spręsti konfliktines situacijas, atsakingumas, kūrybiškumas, savarankiškumas;
• sugebėjimas greitai įsigilinti ir įsisavinti naują programinę įrangą.

Įmonė siūlo

• įdomų darbą jaunatviškame kolektyve;
• tobulėjimo galimybes;
• socialines garantijas;
• aiškias karjeros perspektyvas;
• motyvacinį atlyginimą, priklausantį nuo rezultatų.

Papildoma informacija

Privalumai:
• patirtis dirbant su POS sistemomis;
• patirtis dirbant su verslo valdymo sistemomis;
• ne mažiau nei vieneri metai sėkmingos patirties klientų aptarnavimo srityje;
• noras tapti aukščiausios kvalifikacijos inžinieriumi gebančiu spręsti svarbiausius ir sudėtingiausius uždavinius.