Klientų aptarnavimo skyriaus veiklos organizavimas ir procesų efektyvumo didinimas;
Produktyvumo, klientų aptarnavimo, kokybės ir kitų susijusių tikslų pasiekimo užtikrinimas;
Įmonės augimo ir konkurencingumo didinimas;
Komandos sklandaus darbo ir procesų laikymosi užtikrinimas, užduočių delegavimas.
Reikalavimai
Aukštasis universitetinis išsilavinimas;
Patirtis dirbant panašaus pobūdžio darbą;
Būtinos LEAN vadybos sistemos žinios arba patirtis optimizuojant procesus;
Stiprūs darbų delegavimo, vadovavimo įgūdžiai;
Labai geros anglų kalbos žinios;
Rusų kalbos žinios – privalumas;
Orientacija į rezultatą, savarankiškumas, iniciatyvumas;
Nuolatinis mokymasis ir asmeninis tobulėjimas.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.