2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo skyriaus vadovas/-ė

CVMarket.lt klientas
Nuo 3300 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Klientų aptarnavimo skyriaus veiklos organizavimas ir procesų efektyvumo didinimas; 
  • Produktyvumo, klientų aptarnavimo, kokybės ir kitų susijusių tikslų pasiekimo užtikrinimas; 
  • Įmonės augimo ir konkurencingumo didinimas; 
  • Komandos sklandaus darbo ir procesų laikymosi užtikrinimas, užduočių delegavimas. 

Reikalavimai

  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas; 
  • Patirtis dirbant panašaus pobūdžio darbą; 
  • Būtinos LEAN vadybos sistemos žinios arba patirtis optimizuojant procesus;  
  • Stiprūs darbų delegavimo, vadovavimo įgūdžiai; 
  • Labai geros anglų kalbos žinios; 
  • Rusų kalbos žinios – privalumas; 
  • Orientacija į rezultatą, savarankiškumas, iniciatyvumas; 
  • Nuolatinis mokymasis ir asmeninis tobulėjimas.