Kokie iššūkiai Tavęs laukia?
• privačių bei verslo klientų aptarnavimas, užtikrinant aukštą aptarnavimo kokybę;
• pašto, finansinių ir kitų paslaugų pardavimas;
• informacijos teikimas klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką;
• atliktų darbų dienos ataskaitų rengimas;
• pašto viršininko funkcijų atlikimas jo atostogų, ligos metu ar esant dideliam darbo krūviui.
• darbo laikas – slankusis darbo grafikas.
Reikalavimai
Mes tikimės, kad Tu:
• esi įgijęs aukštesnįjį ar aukštąjį išsilavinimą;
• esi orientuotas į klientą ir rezultatus;
• turi darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje;
• turi vadovaujamo darbo patirties - tai būtų didelis privalumas;
• moki dirbti kompiuteriu;
• pasižymi organizuotumu, iniciatyvumu, esi sąžiningas, pareigingas, atsakingai žiūri į pavestas užduotis.
Įmonė siūlo
Ką mes Tau siūlome:
• stabilią darbo vietą sparčiai tobulėjančioje bendrovėje;
• apmokymus neturintiems darbo patirties;
• visas socialines garantijas;
• laiku mokamą atlyginimą ir papildomus priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.