2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (anglų kalba) (-ė)

CVMarket.lt klientas
1100 - 1550 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Aktyvus kasdieninis bendravimas telefonu ir el. paštu su priskirtų užsienio rinkų klientų parduotuvių tinklų atstovais užsakymų bei parduodamos kolekcijos klausimais.
  • Tinkamas ir savalaikis klientų užsakymų valdymas: priėmimas, suvedimas, patvirtinimas, perplanavimas, įmonės ir kliento informacijos pakeitimas informacinėse sistemose.
  • Kasdieninis bendravimas su parduotuvių tinklų atstovais sprendžiant įvairias problemines situacijas ar pretenzijas.
  • Komunikacija su klientu dėl pradelstų mokėjimų ir jų valdymas.
  • Pretenzijų užklausų suvedimas į įmonės valdymo sistemas.
  • Greitas iškilusių netikėtų kasdieninių situacijų su klientų užsakymais valdymas.
  • Kitų vidinių įmonės padalinių užklausų vykdymas ir reikalingos informacijos pateikimas (logistikos, planavimo ir t.t. klausimais).
  • Bendravimas su priskirtų rinkų pardavimų direktoriumi, paskirtų užduočių ir naujų projektų atlikimas, netipinių klientų užsakymų sukoordinavimas.
  • Kitų vadovo pavestų užduočių atlikimas.

Reikalavimai

  • Turi arba siekia aukštojo išsilavinimo humanitarinių mokslų, vadybos ar kitoje susijusioje srityje.
  • Greitai reaguoja į situacijas, greitai priima sprendimus, moka maloniai bendrauti su klientais, yra atsakingas, atidus detalėms, patinka dirbti komandoje.
  • Turi gerus anglų kalbos įgūdžius (C1 lygis).
  • Turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (privalumas – jei dirbo su NAV).

Privalumai

  • Panaši darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje.
  • Kitų kalbų mokėjimas (vokiečių, prancūzų).

Įmonė siūlo

  • Darbą patikimoje danų kapitalo tarptautinėje įmonėje.
  • Galimybę dirbti dinamiškoje aplinkoje, įgyti vertingos patirties ir tobulėti.
  • Vadovų ir kolegų pagalbą įsiliejant į darbo procesą.
  • Kompanijos organizuojamus renginius ir kitas papildomas naudas.