Aktyvus kasdieninis bendravimas telefonu ir el. paštu su priskirtų užsienio rinkų klientų parduotuvių tinklų atstovais užsakymų bei parduodamos kolekcijos klausimais.
Tinkamas ir savalaikis klientų užsakymų valdymas: priėmimas, suvedimas, patvirtinimas, perplanavimas, įmonės ir kliento informacijos pakeitimas informacinėse sistemose.
Kasdieninis bendravimas su parduotuvių tinklų atstovais sprendžiant įvairias problemines situacijas ar pretenzijas.
Komunikacija su klientu dėl pradelstų mokėjimų ir jų valdymas.
Pretenzijų užklausų suvedimas į įmonės valdymo sistemas.
Greitas iškilusių netikėtų kasdieninių situacijų su klientų užsakymais valdymas.
Kitų vidinių įmonės padalinių užklausų vykdymas ir reikalingos informacijos pateikimas (logistikos, planavimo ir t.t. klausimais).
Bendravimas su priskirtų rinkų pardavimų direktoriumi, paskirtų užduočių ir naujų projektų atlikimas, netipinių klientų užsakymų sukoordinavimas.
Kitų vadovo pavestų užduočių atlikimas.
Reikalavimai
Turi arba siekia aukštojo išsilavinimo humanitarinių mokslų, vadybos ar kitoje susijusioje srityje.
Greitai reaguoja į situacijas, greitai priima sprendimus, moka maloniai bendrauti su klientais, yra atsakingas, atidus detalėms, patinka dirbti komandoje.
Turi gerus anglų kalbos įgūdžius (C1 lygis).
Turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (privalumas – jei dirbo su NAV).
Privalumai
Panaši darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje.
Kitų kalbų mokėjimas (vokiečių, prancūzų).
Įmonė siūlo
Darbą patikimoje danų kapitalo tarptautinėje įmonėje.
Galimybę dirbti dinamiškoje aplinkoje, įgyti vertingos patirties ir tobulėti.
Vadovų ir kolegų pagalbą įsiliejant į darbo procesą.
Kompanijos organizuojamus renginius ir kitas papildomas naudas.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.