
Darbo skelbimo numeris
#522974
Klientų aptarnavimo specialistas (anglų kalba) (-ė)
CVMarket.lt klientas
Kaunas
Darbo skelbimas negalioja
Darbo aprašymas
- Aktyvus kasdieninis bendravimas telefonu ir el. paštu su priskirtų užsienio rinkų klientų parduotuvių tinklų atstovais užsakymų bei parduodamos kolekcijos klausimais.
- Tinkamas ir savalaikis klientų užsakymų valdymas: priėmimas, suvedimas, patvirtinimas, perplanavimas, įmonės ir kliento informacijos pakeitimas informacinėse sistemose.
- Kasdieninis bendravimas su parduotuvių tinklų atstovais sprendžiant įvairias problemines situacijas ar pretenzijas.
- Komunikacija su klientu dėl pradelstų mokėjimų ir jų valdymas.
- Pretenzijų užklausų suvedimas į įmonės valdymo sistemas.
- Greitas iškilusių netikėtų kasdieninių situacijų su klientų užsakymais valdymas.
- Kitų vidinių įmonės padalinių užklausų vykdymas ir reikalingos informacijos pateikimas (logistikos, planavimo ir t.t. klausimais).
- Bendravimas su priskirtų rinkų pardavimų direktoriumi, paskirtų užduočių ir naujų projektų atlikimas, netipinių klientų užsakymų sukoordinavimas.
- Kitų vadovo pavestų užduočių atlikimas.
Reikalavimai
- Turi arba siekia aukštojo išsilavinimo humanitarinių mokslų, vadybos ar kitoje susijusioje srityje.
- Greitai reaguoja į situacijas, greitai priima sprendimus, moka maloniai bendrauti su klientais, yra atsakingas, atidus detalėms, patinka dirbti komandoje.
- Turi gerus anglų kalbos įgūdžius (C1 lygis).
- Turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (privalumas – jei dirbo su NAV).
Privalumai
Įmonė siūlo
- Darbą patikimoje danų kapitalo tarptautinėje įmonėje.
- Galimybę dirbti dinamiškoje aplinkoje, įgyti vertingos patirties ir tobulėti.
- Vadovų ir kolegų pagalbą įsiliejant į darbo procesą.
- Kompanijos organizuojamus renginius ir kitas papildomas naudas.
Darbo skelbimo numeris
#522974