https://www.cvmarket.lt/354636

Šis darbo pasiūlymas jau nebegalioja.

Neliūdėkite, tūkstančiai naujų darbo pasiūlymų laukia Jūsų CV!

Naujausi skelbimai

Klientų aptarnavimo specialistas/ Customer service representative (Russian and English)

CV MARKET´S CLIENT

Darbo skelbimas negalioja

Darbo skelbimo numeris 354636

Darbo skelbimo numeris

354636

Job Description

- Taking incoming calls from legal entities and individuals;
- Correct inserting of the information received during the call into the database;
- Qualified, full translation of the client's speech on different topics;
- Support for high-standard telephone calls.


Requirements

ENG:
- English and Russian language skills at level C1 or higher;
- Higher, secondary special education;
- Client -oriented work attitude;
- Good communication skills.

LT
- Geros Rusų ir Anglų kalbos žinios (C1<);
- Vidurinis arba aukštasis išsilavinimas;
- Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
- Geri bendravimo įgūdžiai.


Company offers

ENG:
- Great work conditions
- Corporate training for all new candidates
- Career growth opportunities
- Health Insurance
- Salary increasing after 6 months
- Work schedules: 5/2; 15:00 to 00:00; 16:00 to 01:00, 17:00 to 02:00, 18:00 to
03:00

LT
- Labai geras darbo sąlygas.
- Apmokymus.
- Galimybė kilti karjeros laiptais.
- Darbo grafikas: 15:00 iki 00:00, 16:00 iki 01:00, 17:00 iki 02:00, 18:00 iki 03:00



Location:
Vilnius
Job type:
full-time, employee
Expiration date:
27 November 2018
Published:
29 October 2018
Gross salary:
From 750 EUR monthly

CV MARKET´S CLIENT

“Teleperformance” yra didžiausia pasaulyje verslo paslaugų grupė, teikianti integruotas paslaugas klientų aptarnavimo srityje nuo 1978 metų. Šiuo metu pasaulyje veikia 311 skambučių centrų 72-jose pasaulio valstybėse, kurie suteikia 147 tūkst. darbo vietų. Klientai yra aptarnaujami 75-iomis skirtingomis kalbomis ir dealektais įvairiose verslo ir pramonės srityse.
Teleperformance Vilniuje laukiami specialistai su rusų, anglų, latvių, suomių, norvegų, švedų bei italų kalbos žiniomis. Mes ieškome iniciatyvių, motyvuotų asmenų su gerais bendravimo įgūdžiais, kurie norėtų teikti aukštas klientų aptarnavimo paslaugas bei siekti karjeros. Daugiau nei 95% įmonės vadovų pradėjo savo karjera nuo klientų aptarnavimo specialisto pareigų.