2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (0,5 et. darbo krūvis)

CVMarket.lt klientas
788 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

• Profesionalus, kokybiškas ir malonus klientų aptarnavimas telefonu bei raštu

• Klientų probleminių klausimų sprendimas ir kokybiškos pagalbos užtikrinimas sprendžiant problemas

• Klientų konsultavimas ir reikalingos informacijos suteikimas

• Įvairių administracinių užduočių atlikimas, ataskaitų rengimas

Reikalavimai

  • Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas
  • Taisyklinga lietuvių kalba, gebėjimas sklandžiai reikšti mintis žodžiu ir raštu
  • Anglų, rusų kalbos žinios (privalumas)
  • Galimybė dirbti lanksčiu darbo grafiku (darbo dienomis)
  • Stiprūs kompiuterinio raštingumo įgūdžiai
  • Draugiškumas, paslaugumas, orientacija į klientą
  • Patirtis klientų aptarnavimo srityje (privalumas)
  • Atsakingumas, geri konfliktų sprendimo ir streso valdymo įgūdžiai

Įmonė siūlo

  • Atsakingą ir dinamišką darbą sparčiai augančioje tarptautinėje organizacijoje
  • Profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes Lietuvoje ir užsienyje
  • Anglų bei vokiečių kalbų kursus
  • Papildomą privatų sveikatos draudimą
  • Bendrųjų kompetencijų ir profesinius mokymus
  • Renginius darbuotojams, jų vaikams ir šeimos nariams
  • Anonimines ir nemokamas profesionalių specialistų konsultacijas psichologiniais, teisiniais ir finansiniais klausimais