
Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) anglų kalba
Darbo aprašymas
Darbas raštu – klientų aptarnavimas, problemų sprendimas, visokeriopa pagalba bei atsakymai į iškilusius klausimus susirašinėjant su klientais live chat'e ir email.
Neturi patirties? Nesijaudink, visa reikiama informacija bus suteikta mokymų metu. Svarbiausia- ryžtas ir noras išmokti!
Reikalavimai
C1 anglų k. lygis raštu;
Malonus bendravimas su klientais iš įvairiausių pasaulio šalių;
Probleminių situacijų sprendimo įgūdžiai;
Stiprus atsakomybės jausmas ir savarankiškumas;
Gebėjimas greitai apdoroti naują informaciją;
Galimybė dirbti savaitgaliais (keli savaitgaliai per mėnesį).
Įmonė siūlo
Darbą su vienu tarptautiniu projektu;
Realias karjeros galimybes sparčiai augančioje įmonėje;
Nuolatinius anglų kalbos mokymus;
Pasirinkimą dirbti daliniu 0,75 arba pilnu etatu;
Galimybę pasirinkti pamainą (rytinė ir vakarinė pamainos);
550 Eur/mėn. atlyginimą "į rankas" bei 100-200 Eur/mėn. premijos už rezultatus skaičiuojamus nuo pirmos darbo dienos.