2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

CVMarket.lt klientas
1030 - 1200 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

CIVINITY plečia klientų aptarnavimo skyrių ir prie komandos kviečia prisijungti klientų aptarnavimo specialistą (-ę).Kokios darbo užduotys Tavęs lauktų?

  • Operatyviai atsakinėti į mūsų klientų užklausas telefonu (prioritetas) ir elektroniniu paštu;
  • Klientų informavimas apie planuojamus darbus bei galimus sutrikimus;
  • Informacijos perdavimas atsakingiems asmenims apie problemas, su kuriomis susiduria mūsų klientai;
  • Periodinis apklausų atlikimas dėl mūsų atliktų darbų.

Reikalavimai

Jeigu Tu esi...atsakingas (-a) ir kruopštus (-i), pasižymi greita reakcija ir tau patinka padėti žmonėms, gebi valdyti stresines ir konfliktines situacijas, sklandžiai kalbi ir rašai lietuvių kalba (rusų ir/ar anglų kalbų mokėjimas būtų privalumas), o vienas didžiausių Tavo darbo motyvatorių - bendravimas su klientais......nedvejodamas (-a) susisieki su mumis!

Patirties turėjimas dirbant panašaus pobūdžio darbą (klientų aptarnavimo srityje) būtų didelis privalumas.

Įmonė siūlo

Ką mes siūlome savo darbuotojams?

  • Įdomią, dinamišką ir naudingą darbo patirtį lyderiaujančioje savo srityje įmonių grupėje;
  • Vidinės karjeros galimybes;
  • Draugišką profesionalų komandą, kuri mielai pasidalins visa savo patirtimi bei visuomet pagelbės iškilus bet kokiems neaiškumams;
  • Aiškią ir skaidrią motyvacinę sistemą po bandomojo laikotarpio, priklausančią nuo darbo rezultatų (kasmėnesinis ir ketvirtinis priedas už pasiektus rezultatus);
  • Perpratus darbus - hibridinio darbo galimybę;
  • Bendras įmonės šventes ir kitas pramogas;
  • Gerą mikroklimatą ir jausmą, kad esame komanda kaip viena šeima!

Darbo vieta: Chemijos g. 15, Kaunas (Civinity ofisas)