2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (Klaipėda)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• aptarnauti privačius bei verslo klientus, užtikrinant aukštą aptarnavimo kokybę;
• parduoti pašto, finansines ir kitas paslaugas;
• teikti informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką;
• rengti atliktų darbų dienos ataskaitas.

Darbo grafikas: slenkantis darbo grafikas nuo 8:45 iki 21:15 val. arba nuo 9:45 iki 20:15 val.
Darbo vieta: Taikos pr. 61, Klaipėda ("Akropolis").

Reikalavimai

Mes tikimės, kad Tu:

• esi orientuotas į klientą ir rezultatus;
• esi sąžiningas, pareigingas, atsakingai žiūri į pavestas užduotis;
• turi darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje – tai būtų didelis privalumas;
• puikiai supranti ir kalbi lietuviškai.

Įmonė siūlo

Ką mes Tau siūlome?

• stabilią darbo vietą sparčiai tobulėjančioje bendrovėje;
• apmokymus neturintiems darbo patirties;
• visas socialines garantijas;
• laiku mokamą atlyginimą ir papildomus priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis akcinei bendrovei Lietuvos paštui. Šie asmens duomenys tvarkomi atrankos į bendrovės darbuotojus vykdymo tikslu ir sutikimo pagrindu iki atrankos proceso pabaigos. Pozicijų, į kurias atranka vykdoma nuolat ir nenutrūkstamai, atveju Jūsų pateikti asmens duomenys bus saugomi 1 metus nuo duomenų gavimo dienos. Informacija apie šias pareigybes ir kita informacija apie asmens duomenų tvarkymą: https://www.post.lt/lt/privatumo-politika.