2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) kontaktų centre

CVMarket.lt klientas
600 - 800 €/mėn. "į rankas"

Darbo aprašymas

  • Tavo pagrindinė užduotis bus konsultuoti „Pigu“ klientus, kurie kreipiasi pagalbos įvairiausiais klausimais;
  • Informaciją teiksi telefonu, elektroniniu paštu, Facebook paskyroje.

Reikalavimai

  • Gebėjimas greitai įsisavinti naują informaciją,
  • Kruopštumas, atsakingas požiūris;
  • Patirtis klientų aptarnavimo srityje;
  • Taisyklinga lietuvių kalba;
  • Anglų kalbos žinios;
  • Rusų kalba - privalumas;
  • Darbo kompiuteriu įgūdžiai.

Įmonė siūlo

  • Įdomų ir dinamišką darbą draugiškame kolektyve;
  • Konkurencingą darbo rezultatus atitinkantį atlygį;
  • Galimybę susipažinti su elektronine prekyba iš vidaus;
  • Visas sąlygas darbui iš namų su galimybe vėliau dirbti biure;
  • Profesinius iššūkius ir tobulėjimo galimybes.

Atsiliepdami į karjeros skelbimą ir pateikdami savo CV ir (ar) motyvacinį laišką, Jūs patikite UAB „Pigu” savo asmens duomenis. Apie tai, kokius kandidatų užimti laisvą darbo vietą asmens duomenis mes renkame ir tvarkome, kokiu tikslu juos naudojame, kiek laiko saugome bei kitą su kandidatų asmens duomenų tvarkymu susijusią informaciją galite rasti pigu.lt/lt/t/karjera.