2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) kontaktų centre

CVMarket.lt klientas
992 - 1322 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Tavo pagrindinė užduotis bus konsultuoti „Pigu“ klientus, kurie kreipiasi pagalbos įvairiausiais klausimais;
  • Informaciją teiksi telefonu, elektroniniu paštu, Facebook paskyroje.

Reikalavimai

  • Gebi greitai įsisavinti naują informaciją, esi kruopštus (-i), atsakingo požiūrio;
  • Turi patirties klientų aptarnavimo srityje;
  • Taisyklingai rašai lietuvių kalba;
  • Turi geras anglų kalbos žinios;
  • Rusų kalbos mokėjimas būtų privalumas;
  • Turi puikius darbo kompiuteriu įgūdžius.

Įmonė siūlo

Mes Tau siūlome:

  • Galimybę susipažinti su Baltijos šalių ir Suomijos elektronine prekyba iš vidaus;
  • Profesionalių vadovų ir kolegų komandą;
  • Profesinį tobulėjimą e-komercijos srityje;
  • Vertikalias ir horizontalias karjeros galimybes;
  • Būti įkvepiančios komandos dalimi ir iš jos mokytis;
  • Atvirą naujoms idėjoms darbo aplinką;
  • Pergalių šventimą, mokymus ir kitas motyvacines priemones;
  • Nuolaidas įmonės el.svetainėje.

Atsiliepdami į karjeros skelbimą ir pateikdami savo CV ir (ar) motyvacinį laišką, Jūs patikite UAB „Pigu” savo asmens duomenis. Apie tai, kokius kandidatų užimti laisvą darbo vietą asmens duomenis mes renkame ir tvarkome, kokius tikslu juos naudojame, kiek laiko saugome bei kitą su kandidatų asmens duomenų tvarkymu susijusią informaciją galite rasti pigu.lt.