
Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (Nemenčinė)
Darbo aprašymas
Kokie iššūkiai Tavęs laukia?
- Aptarnausi privačius bei verslo klientus, užtikrinsi aukštą aptarnavimo kokybę;
- Parduosi pašto, finansines ir kitas paslaugas;
- Teiksi informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką;
- Rengsi atliktų darbų dienos ataskaitas.
Darbo sąlygos:
- Darbo krūvis – 1 et. ;
- Darbo grafikas – II-VI, nuo 8:00 iki 17:00 val.;
- Darbo sutartis – neterminuota;
- Darbo vieta – Švenčionių g. 18, Nemenčinė.
Reikalavimai
Mes tikimės, kad Tu:
- Esi orientuotas į klientą ir rezultatus;
- Esi sąžiningas, pareigingas, atsakingai žiūri į pavestas užduotis;
- Turi darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje – tai būtų didelis privalumas;
- Puikiai supranti ir kalbi lietuviškai.
Įmonė siūlo
Mes siūlome:
- Stabilią darbo vietą sparčiai tobulėjančioje bendrovėje;
- Apmokymus neturintiems darbo patirties;
- Visas socialines garantijas;
- Laiku mokamą atlyginimą ir papildomus priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų.
Konfidencialumą garantuojame. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.
Siekiant užtikrinti, kad akcinėje bendrovėje Lietuvos pašte dirbtų patikimi, sąžiningi ir nepriekaištingos reputacijos asmenys, galime paprašyti pateikti papildomą informaciją. Išsamiau apie tai ir Jūsų asmens duomenų tvarkymą: www.lietuvospastas.lt/privatumo-pranesimas.
AB Lietuvos paštas užtikrina lygias galimybes nediskriminuojant dėl rasės, religijos, lyties, seksualinės orientacijos ar seksualinės tapatybės, amžiaus, negalios ar dėl kitų su darbo vykdymu tiesiogiai nesusijusių požymių.
Manote, jog šis darbo pasiūlymas Jums tinkamas?
Nepraleiskite savo šanso ir kandidatuokite dabar, paspaudę mygtuką "Siųsti CV".
Kitame žingsnyje galėsite pasirinkti - siųsti CV kaip registruotam ar kaip neregistruotam vartotojui!