2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (Panevėžys, 0,4 et.)

CVMarket.lt klientas
270 - 240 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Kokie iššūkiai Tavęs laukia?

  • Aptarnauti privačius bei verslo klientus, užtikrinant aukštą aptarnavimo kokybę;
  • Parduoti pašto, finansines ir kitas paslaugas;
  • Teikti informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką.

 

Darbo sąlygos:

  • Darbo krūvis – 0,4 etato;
  • Darbo grafikas – suminė darbo laiko apskaita, dirbama pilna darbo diena nuo 10:00 iki 19:00 val., kas kelios dienos;
  • Terminuota darbo sutartis 3 mėn.;
  • Darbo vieta - Žemaičių g. 21, Panevėžys.

Reikalavimai

Mes tikimės, kad Tu:

  • Pasižymi organizuotumu, iniciatyvumu, esi sąžiningas, pareigingas, atsakingai žiūri į pavestas užduotis;
  • Turi vadovaujamo darbo patirties – tai būtų didelis privalumas;
  • Turi darbo patirties klientų aptarnavimo, pardavimų srityje;
  • Moki dirbti kompiuteriu;
  • Esi orientuotas į klientą ir rezultatus.

 

Ką mes Tau siūlome:

  • Stabilią darbo vietą sparčiai tobulėjančioje bendrovėje;
  • Apmokymus neturintiems darbo patirties;
  • Visas socialines garantijas;
  • Laiku mokamas atlyginimas.

 

Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.

 

Konfidencialumą garantuojame. Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis akcinei bendrovei Lietuvos paštui. Šie asmens duomenys tvarkomi atrankos į bendrovės darbuotojus vykdymo tikslu ir sutikimo pagrindu iki atrankos proceso pabaigos. Pozicijų, į kurias atranka vykdoma nuolat ir nenutrūkstamai, atveju Jūsų pateikti asmens duomenys bus saugomi 1 metus nuo duomenų gavimo dienos. Informacija apie šias pareigybes ir kita informacija apie asmens duomenų tvarkymą: https://www.post.lt/lt/privatumo-politika