2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (Panevėžys)

CVMarket.lt klientas
880 - 910 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Kokie iššūkiai Tavęs laukia?

  • Aptarnauti privačius bei verslo klientus, užtikrinant aukštą aptarnavimo kokybę;
  • Parduoti pašto, finansines ir kitas paslaugas;
  • Teikti informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką;
  • Rengti dienos atliktų darbų ataskaitas.

 

Darbo sąlygos:

  • Darbo krūvis – 1 etatas;
  • Darbo grafikas – slankusis, pašto darbo laikas I-VI nuo 9:00 iki 19:00 val., VII nuo 10:00 iki 17:00 val.;
  • Neterminuota darbo sutartis;
  • Darbo vieta – Ukmergės g. 18, Panevėžys.

Reikalavimai

Mes tikimės, kad Tu:

  • Esi orientuotas į klientą ir rezultatus;
  • Esi sąžiningas, pareigingas, atsakingai žiūri į pavestas užduotis;
  • Turi darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje – tai būtų didelis privalumas;
  • Turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
  • Puikiai supranti ir kalbi lietuviškai.

Įmonė siūlo

Mes siūlome:

  • Stabilią darbo vietą sparčiai tobulėjančioje bendrovėje;
  • Apmokymus neturintiems darbo patirties;
  • Visas socialines garantijas;
  • Laiku mokamą atlyginimą ir papildomus priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų.

 

Konfidencialumą garantuojame. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.

 

Siekiant užtikrinti, kad akcinėje bendrovėje Lietuvos pašte dirbtų patikimi, sąžiningi ir nepriekaištingos reputacijos asmenys, galime paprašyti pateikti papildomą informaciją. Išsamiau apie tai ir Jūsų asmens duomenų tvarkymą: www.lietuvospastas.lt/privatumo-pranesimas.

 

AB Lietuvos paštas užtikrina lygias galimybes nediskriminuojant dėl rasės, religijos, lyties, seksualinės orientacijos ar seksualinės tapatybės, amžiaus, negalios ar dėl kitų su darbo vykdymu tiesiogiai nesusijusių požymių.