2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) Vilniuje

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Kviečiame prisijungti prie draugiškos ir linksmos komandos į Klientų aptarnavimo specialisto (-ės) poziciją Vilniuje!

* Tavo pagrindinė užduotis bus konsultuoti „Pigu“ klientus, kurie kreipiasi pagalbos įvairiausiais klausimais;
* Informaciją teiksi telefonu, elektroniniu paštu, Facebook paskyroje;
* Bendrausi su mūsų naujais ir esamais klientais.

Reikalavimai

* Puikiai valdai lietuvišką žodį ir raštą;
* Didelius kiekius informacijos valgai pusryčiams;
* Turi stiprią orientaciją į kliento poreikius, gebėjimą į problemą pažvelgti iš kliento pusės;
* Turi gebėjimų kokybiškai aptarnauti klientus pagal bendrovėje galiojantį klientų aptarnavimo standartą;
* Vykdysi sutartus klientų aptarnavimo kiekybinius ir kokybinius tikslus;
* Turi klientų aptarnavimo patirties (gyvai, telefonu, e-kanalais) – didelis privalumas;
* Turi anglų arba rusų kalbų žinias – didelis privalumas;
* Turi darbo kompiuteriu įgūdžių.

Įmonė siūlo

* Dinamiška ir nenuobodi darbo diena;
* Galimybė realizuoti savo kūrybiškumą, dalyvaujant skyriaus bei įmonės veikloje;
* Palaikantis ir ugdantis Tavo vadovas ir šauni komanda;
* Papildomas skatinimas už pasiektus tikslus;
* Jauki darbo aplinka, nesibaigianti kava ir arbata;
* Įdomūs, nuotaikingi bei pilni naujų patirčių įmonės renginiai;
* Tobulėjimas ir mokymai.

Siųsdami savo gyvenimo aprašymą ir/ar motyvacinį laišką, Jūs patvirtinate, kad sutinkate, jog Jus įtrauktume į „Smart HR" duomenų bazę ir informuotumėme Jus apie naujus darbo pasiūlymus.

Jeigu pageidaujate dalyvauti tik šioje atrankoje, prašome nurodyti „Tik ši atranka“.