2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• Mėgsti bendrauti ir gebi pabūti „kliento kailyje“;
• Informaciją perduodi aiškiai ir sistemingai;
• Bendrauji taisyklinga lietuvių kalba;
• Gebi suprasti ir atsakyti rusų, anglų kalba (žodžiu);
• Jau turi sėkmingos darbo su klientais patirties (laikysime tai privalumu);
• Greitai mokaisi ir priimi naują informaciją;
• Gebi dirbti tiek komandoje, tiek individualiai;
• Gali dirbti pamaininiu darbo grafiku (12 valandų darbo diena).

Reikalavimai

• Palaikyti draugiškus ryšius su esamais klientais;
• Aktyviai reaguoti į kliento kreipimąsi telefonu, elektroniniu paštu bei socialiniuose tinkluose;
• Koordinuoti informacijos srautą tarp skirtingų organizacijos skyrių;
• Spręsti iškilusias problemas remiantis aiškiai ir paprastai pateiktomis instrukcijomis;
• Prireikus dokumentuoti procedūras, procesus, užpildyti ataskaitas;
• Prisidėti prie kitų organizacijos skyrių projektų;
• Vykdyti klientų apklausas pagal parengtus klausimynus.

Įmonė siūlo

• Prisidėsi prie stabilaus sėkmingos organizacijos augimo;
• Tobulėsi kasdien atlikdamas tiek įprastas veiklas, tiek naujas užduotis;
• Darbuosiesi puikiai įrengtoje darbo vietoje;
• Bendrausi su draugiškais, profesionaliais, palaikančiais kolegomis;
• Gausi stabilų atlygį ir sulauksi visos savo darbui atlikti reikalingos pagalbos.