2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

- Palaikyti draugiškus ryšius su esamais klientais;
- Aktyviai reaguoti į kliento kreipimąsi telefonu, elektroniniu paštu bei socialiniuose tinkluose;
- Koordinuoti informacijos srautą tarp skirtingų organizacijos skyrių;
- Spręsti iškilusias problemas remiantis aiškiai ir paprastai pateiktomis instrukcijomis;
- Prireikus dokumentuoti procedūras, procesus, užpildyti ataskaitas;
- Prisidėti prie kitų organizacijos skyrių projektų;
- Vykdyti klientų apklausas pagal parengtus klausimynus.

Reikalavimai

- Mėgsti bendrauti ir gebi pabūti „kliento kailyje“;
- Informaciją perduodi aiškiai ir sistemingai;
- Bendrauji taisyklinga lietuvių kalba;
- Gebi suprasti ir atsakyti rusų, anglų kalba (žodžiu);
- Jau turi sėkmingos darbo su klientais patirties (laikysime tai privalumu);
- Greitai mokaisi ir priimi naują informaciją;
- Gebi dirbti tiek komandoje, tiek individualiai;
- Gali dirbti pamaininiu darbo grafiku.

Įmonė siūlo

- Prisidėsi prie stabilaus sėkmingos organizacijos augimo;
- Tobulėsi kasdien atlikdamas tiek įprastas veiklas, tiek naujas užduotis;
- Darbuosiesi puikiai įrengtoje darbo vietoje;
- Bendrausi su draugiškais, profesionaliais, palaikančiais kolegomis;
- Gausi stabilų atlygį ir sulauksi visos savo darbui atlikti reikalingos pagalbos.