Tarptautinė krovinių ir transporto birža Cargo.LT šiuo metu ieško klientų aptarnavimo skyriaus specialisto (-ės).
Busimi darbai:
Nuolatinis bendravimas su klientais, įeinančių/ Išeinančių skambučių aptarnavimas (konsultavimas teikiamų paslaugų klausimais).
Klientų poreikių išsiaiškinimas ir efektyvus kilusių klausimų sprendimas.
Duomenų apdorojimas ir tikrinimas.
Administraciniai darbai (atsakymas į el. užklausas, korespondencijos surinkimas, išsiuntimas ir kt.).
Pagalba kasdieniniuose darbuose ir naujų projektų vystyme.
Reikalavimai
Turėti aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą (gali būti paskutinio kurso studentas (-ė)).
Būtinos geros lietuvių ir rusų k. žinios (kitos kalbos didelis privalumas)!
Patirtis klientų aptarnavimo srityje.
Gerai dirbi pagrindinėmis MS Office programomis.
Gebėjimas operatyviai priimti sprendimus, valdyti stresines situacijas.
Mandagumas, paslaugumas.
Įmonė siūlo
Darbą draugiškame, jaunatviškame kolektyve.
Vertingą patirtį klientų aptarnavimo srityje.
Motyvuotiems ir rezultatų siekiantiems darbuotojams - karjeros perspektyvos.
Mielai lauksime Jūsų gyvenimo aprašymų.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.