2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Kokie iššūkiai Tavęs laukia? • Aptarnauti privačius bei verslo klientus, užtikrinant aukštą aptarnavimo kokybę; • Parduoti pašto, finansines ir kitas paslaugas; • Teikti informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką; • Rengti atliktų darbų dienos ataskaitas. Darbo sąlygos: • Darbo grafikas - suminė darbo laiko apskaita; • Galimos darbo vietos - Žirmūnai, Antakalnis, Užupis, Naujininkai, Šeškinė, Baltupiai. • Darbo krūvis - 0,7 etato arba 1 etatas.

Reikalavimai

Mes tikimės, kad Tu: • Esi orientuotas į klientą ir rezultatus; • Esi sąžiningas, pareigingas, atsakingai žiūri į pavestas užduotis; • Turi darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje – tai būtų didelis privalumas; • Turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius; • Puikiai supranti ir kalbi lietuviškai.

Įmonė siūlo

Ką mes Tau siūlome: • Stabilią darbo vietą sparčiai tobulėjančioje bendrovėje; • Apmokymus neturintiems darbo patirties; • Laiku mokamą atlyginimą ir papildomus priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame. Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis akcinei bendrovei Lietuvos paštui. Šie asmens duomenys tvarkomi atrankos į bendrovės darbuotojus vykdymo tikslu ir sutikimo pagrindu iki atrankos proceso pabaigos. Pozicijų, į kurias atranka vykdoma nuolat ir nenutrūkstamai, atveju Jūsų pateikti asmens duomenys bus saugomi 1 metus nuo duomenų gavimo dienos. Informacija apie šias pareigybes ir kita informacija apie asmens duomenų tvarkymą: https://www.post.lt/lt/privatumo-politika.