
Klientų aptarnavimo specialistas/-ė
Darbo aprašymas
- Suteikti klientui pilną informaciją apie paslaugas, kainas, pristatymo laikus, muitinės reikalavimui, siuntų pakavimą.
- Priimti bei išduoti siuntas.
- Priimti, surūšiuoti bei perduoti atitinkamiems skyriams užklausas dėl naujų verslo galimybių.
- Įspėti / perduoti tiesioginiam vadovui informaciją apie pasikartojančias klaidas, kad būtų imtasi prevencinių veiksmų.
- Aktyviai skatinti produktų ir paslaugų pardavimą.
- Teikti tik aukštos kokybės klientų aptarnavimo paslaugas, siekiant skyriui nustatytų tikslų.
- Bendrauti su išoriniais ir vidiniais klientais, subrangovais bei kitais darbuotojais.
Reikalavimai
- Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje būtų privalumas
- Orientacija į tikslą, atsakomybė už rezultatus, kruopštumas, nuoseklumas
- Labai geri bendravimo įgūdžiai
- Sugebėjimas dirbti komandoje
- Stresinių situacijų valdymo įgūdžiai
- Puikios lietuvių kalbos, geros anglų bei rusų kalbos žinios
- Darbas kompiuteriu (vartotojo lygmuo)
- Aukštasis išsilavinimas (taip pat laukiami yra neakivaizdinių studijų studentai).
Įmonė siūlo
Dinamišką ir draugišką kolektyvą, galimybę mokytis ir siekti karjeros.
Papildoma informacija
! Laukiame Jūsų CV su prierašu “Aptarnavimas” el. adresu: vilnius@manpower.lt