Šiuo metu prie mūsų komandos prisijungti ieškome klientų aptarnavimo specialisto. Jūsų įprastos užduotys bus:
☑️Klientų klausimų sprendimas telefonu, el. paštu, "live chat";
☑️Klientų konsultavimas, pagalba išsirenkant prekes;
☑️Užsakymų tvarkymas bei administravimas;
☑️Papildomų prekių ir paslaugų pardavimas;
☑️Prekių priėmimas bei išsiuntimas.
☑️Turite mažiausiai dviejų metų klientų aptarnavimo patirties (privalumas - darbas su elektronikos prekėmis ar darbas e-parduotuvėje);
☑️Gebate sklandžiai spręsti klientų problemas;
☑️Esate atsakingas, kruopštus, dėmesingas, komunikabilus;
☑️Domitės elektronikos ir technikos naujovėmis;
☑️Taisyklingai kalbate bei rašote lietuvių kalba (rusų ir anglų kalbos - privalumas).
☑️Konkurencingą, nuo klientų aptarnavimo kokybės priklausantį atlyginimą. Bazinis atlyginimas 910eur bruto + priedai. Šiais metais kolegos dirbantys šioje pozicijoje vidutiniškai iš priedų prie bazinio atlyginimo prisideda 450eur į rankas per mėnesį;
☑️Darbuotojų sveikatos draudimą (dengiamos tokios sritys kaip odontologija, optika, vitaminai ir vaistai) įmonėje išdirbus 6 mėnesius;
☑️Darbą kelis kartus per metus augančioje įmonėje ir draugiškame kolektyve;
☑️Itin palankias darbuotojų nuolaidas parduodamai produkcijai;
☑️Galimybes mokytis bei kilti karjeros laiptais.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.