2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) vokiečių kalba

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Pagrindinės klientų aptarnavimo specialisto (-ės) atsakomybės: pasaulinės siuntų kompanijos klientų iš Šveicarijos aptarnavimas ir informacijos teikimas telefonu vokiečių kalba.

Reikalavimai

Labai geros vokiečių kalbos žinios;
Gebėjimas laisvai bendrauti, komunikabilumas;
Iniciatyvumas, noras tobulėti ir atvirumas naujovėms.

Įmonė siūlo

Galimybę būti dinamiško projekto dalimi ir dalyvauti procesuose, kuriančiuose išskirtines klientų patirtis;
Tolimesnes karjeros galimybes;
Motyvuojančią premijavimo sistemą;
Intensyvų mokymų ciklą;
Lankstų darbo grafiką bei galimybę darbą derinti su studijomis (galima dirbti pilnu arba 0,75 etatu).