2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (Help desk)

CVMarket.lt klientas
Nuo 1300 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Mūsų klientei – bendrovei, priklausančiai tarptautinei įmonių grupei, dirbančiai su lyderiaujančiais pasaulio gamintojais ir techninių sprendimų kūrėjais, savo srities lyderei, įgyvendinančiai modernių technologijų projektus Lietuvoje ir užsienyje, šiuo metu darbui Vilniuje reikalingas klientų aptarnavimo specialistas, kurio atsakomybės bus:

  • Aptarnauti klientus nuotoliniu būdu dėl IT įrangos (kompiuterinės, spausdinimo) gedimų, prekių užsakymo;
  • Registruoti klientų kreipinius automatizuotose sistemose, sudėtingesnius klausimus nukreipti serviso inžinieriams;
  • Konsultuoti klientus nesudėtingais techniniais/IT klausimais;
  • Valdyti užduotis sistemose (registravimas, priskyrimas vartotojui, problemų išsprendimas, ataskaitų formavimas ir pan.).

Reikalavimai

  • Aukštasis išsilavinimas (pageidautina IT srityje);
  • Panašaus darbo patirtis klientų konsultavimo, aptarnavimo srityje ar IT srityje;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Anglų kalbos mokėjimas;
  • Domėjimasis IT naujovėmis, technologijomis;
  • Atsakingumas, savarankiškumas, kruopštumas, gebėjimas bendrauti su skirtingais žmonėmis;
  • Gebėjimas bendrauti ir dirbti komandoje.

Įmonė siūlo

  • Dinamišką, įdomų darbą tarptautinėje, inovatyvioje kompanijoje, draugiškoje ir profesionalioje komandoje;
  • Pasitikėjimu grįstą vadybą, galimybę inicijuoti pokyčius klientų aptarnavimo ir sprendimų valdymo procesuose;
  • Terpę įgyvendinti savo idėjas, iniciatyvas ir prisidėti prie geriausios klientų valdymo patirties;
  • Vidines ir išorines mokymosi galimybes, auginantį grįžtamąjį ryšį;
  • Įvairius komandos formavimo renginius, keliones Lietuvoje ir užsienyje;
  • Praturtinti savo žinias ir patirtį IT srityje;
  • Lanksčias darbo sąlygas;
  • Atlyginimą nuo 1300 Eur (bruto) ir priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų.
  • Kontaktinis asmuo Rasa Geštautė.