Klientų aptarnavimo specialistas

Pervesk, UAB

Darbo skelbimo numeris

309067

Darbo aprašymas

Klientų aptarnavimo specialistas(-ė) bus atsakingas(-a) už bendravimą su Pervesk.lt klientais. Jums reikės atsakyti į klausimus, spręsti klientams iškilusias problemas ir atlikti kitus pavestus darbus.

Reikalavimai

* Geros anglų kalbos žinios (kitų kalbų mokėjimas yra didelis privalumas);
* Domėjimasis IT ir finansais;
* Geri bendravimo įgūdžiai.

Įmonė siūlo

* Lankstų darbo grafiką;
* Tobulėjimo ir mokymosi galimybes;
* Darbą tarptautiniame kolektyve;
* Įmonės renginius ir keliones;
* Modernius ofisus bei elektronikos įrenginius (angl. gadgets) pagal pageidavimą;
* Galimybę dirbti Vilniaus arba Kauno biuruose.

Informacija apie darbą:

Darbo vieta:
Kaunas
Darbo pobūdis:
visa darbo diena, darbuotojas
Galioja iki:
2017 m. rugpjūčio 15 d.
Įvestas:
2017 m. liepos 17 d.
Siųsti CV

Kitame žingsnyje galėsite pasirinkti - siųsti CV kaip registruotam ar kaip neregistruotam vartotojui!


Klientų aptarnavimo specialistas


Pervesk, UAB

„Pervesk“ tikslas – greiti, paprastai atliekami ir saugūs mokėjimai elektroninėje erdvėje. Mes manome, kad atsižvelgiant į šiuolaikinės visuomenės poreikius ir teisingai išnaudojant technologines galimybes mokėjimų srityje, galima sukelti revoliuciją, nė kiek nenusileidžiančią interneto atsiradimo sukeltam perversmui informacijos apsikeitime. Stebėdami bei analizuodami Lietuvos ir pasaulio elektronines finansų platformas, visuomenėje vyraujančias tendencijas, mes matome Lietuvą kaip FinTech revoliucijos centrą, o „Pervesk“ – šio centro lyderę.
Nors įmonės pavadinimas yra lietuviškas, pagrindiniai produktai ir paslaugos – ecotransfer.com ir paymentapi.com – yra orientuoti į verslo klientus iš Europos, Azijos bei Afrikos regionų.

Peržiūrėti įmonės profilį >